b-movies.gr - horror : sci-fi : exploitation : fantasy
Home
b-mission
b-news
b-movies
b-people
b-άρθρα
b-TV
b-events
Polls
Επικοινωνία
Φιλικά sites
Links
Search
Αναζητηση για:

Στην κατηγορία:


Δείτε επίσης
HITCH HIKEHITCH HIKE (1977)
NAKED MASSACRENAKED MASSACRE (1976)
FIGHT FOR YOUR LIFEFIGHT FOR YOUR LIFE (1977)
LAST HOUSE ON THE LEFTLAST HOUSE ON THE LEFT (1972)
THE LAST HOUSE ON THE BEACHTHE LAST HOUSE ON THE BEACH (1978)
MOTOR PSYCHOMOTOR PSYCHO (1965)
FUNNY GAMESFUNNY GAMES (1997)
BLOOD FOR DRACULABLOOD FOR DRACULA (1974)
CUT AND RUNCUT AND RUN (1985)
THE SADISTTHE SADIST (1963)
TERROR AT ORGY CASTLETERROR AT ORGY CASTLE (1971)
DEVIL TIMES FIVEDEVIL TIMES FIVE (1974)

Valid XHTML 1.0 Transitional

horror : sci-fi : exploitation : fantasy
HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK (1980) (Ιταλία)
Πρωτότυπος τίτλος: La Casa Sperduta Nel Parco
Age Line
Κατάλληλο για άνω των 18
  HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK  
Είδος: Δραματική, Θρίλερ, Τρόμου
Θέμα: Sexploitation, Βιασμός, Φόνος, Εκδίκηση, Εισβολή, Sleaze, Ταξικές Διακρίσεις, Βασανιστήρια, Σαδισμός, Video Nasty
ΣκηνοθεσίαRuggero Deodato
ΗθοποιοίDavid Hess, Annie Belle, Christian Borromeo, John Morghen, Marie Claude Joseph, Gabriele Di Giulio, Brigitte Petronio, Karoline Mardeck, Lorraine De Selle
ΣενάριοGianfranco Clerici, Vincenzo Mannino
ΠαραγωγήFranco Di Nunzio, Franco Palaggi
ΜουσικήRiz Ortolani
ΦωτογραφίαSergio D'Offizi
ΜοντάζVincenzo Tomassi
Υπάρχουν 5 σχόλια χρηστών για την ταινία
Υπόθεση:

Ένας αντικοινωνικός βιαστής και ο διανοητικά καθυστερημένος φίλος του προσκαλούνται σε πάρτι από μια παρέα ευκατάστατων νεαρών. Στην αρχή ταπεινώνονται από τους νεαρούς, αλλά μετά αποφασίζουν με τη βοήθεια ενός ξυραφιού να πάρουν την εκδίκησή τους από τους αλαζόνες πλούσιους.

Σχόλια:

Πολύ δυνατή και αμφιλεγόμενη ταινία, από τον σκηνοθέτη του CANNIBAL HOLOCAUST, Ruggero Deodato. Ακολουθώντας την επιτυχία του CANNIBAL HOLOCAUST, οι παραγωγοί του Franco Palaggi και Franco Di Nunzio αποφάσισαν ότι ο Deodato μπορεί να τους βγάλει για άλλη μια φορά ασπροπρόσωπους με το να προκαλέσει αίσθηση και αποστροφή στο κοινό (και άρα να προωθήσει επιτυχημένα την ταινία) με το HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK.

Αυτή τη φορά η δράση μεταφέρεται από τις Ζούγκλες του Αμαζονίου στο αστικό σκηνικό της Νέας Υόρκης, όπου οι δύο πρωταγωνιστές (David Hess και John Morghen) που ανήκουν στην εργατική τάξη, προσκαλούνται σε ένα άνισο πάρτι από νέους της αστικής τάξης.

Ο Deodato επέλεξε τον Hess επηρεασμένος, φαντάζομαι, από την απόλυτα επιτυχημένη ερμηνεία του στα LAST HOUSE ON THE LEFT και HITCH HIKE όπου υποδυόταν σχεδόν τον ίδιο ρόλο. Αν νομίζατε ότι ο David Hess ήταν δυσάρεστος στο LAST HOUSE ON THE LEFT, περιμένετε να δείτε πώς είναι εδώ! Νωρίς, πριν ακόμα τους τίτλους αρχής βλέπουμε τον Hess να βιάζει και να στραγγαλίζει μια γυναίκα οδηγό (στην πραγματικότητα η γυναίκα του) αφού προηγουμένως την απώθησε βίαια από τον δρόμο με το αυτοκίνητό του.

Στο HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK ο Hess προκαλείται πρώτα από τα κακομαθημένα πλουσιόπαιδα με το να εξευτελίζουν τον λίγο ‘αργό’ φίλο του Ricky, και με το να παίζουν την «τώρα σε θέλω, τώρα όχι» ρουτίνα στον ίδιο, σε μία ομολογουμένως αρκετά αισθησιακή σκηνή στο ντους του σπιτιού. Ο Hess γρήγορα χάνει τον έλεγχο, βγάζει έξω το ξυράφι του, και αρχίζει να επιδίδεται σε ένα όργιο εξαναγκασμών, βιασμών, βασανιστηρίων και ταπείνωσης που καλύπτουν όλη τη διάρκεια της ταινίας μέχρι το αιματηρό φινάλε της.

Ο Hess είναι απόλυτα πειστικός και χορταστικός για άλλη μια φορά στον ρόλο του μανιακού με το ξυράφι, όπως και ο Morghen (CANNIBAL FEROX) στον πρώτο κινηματογραφικό ρόλο της καριέρας του, όπως είναι γενικά όλες οι ερμηνείες στο HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK.

Το σενάριο είναι σφιχτοδεμένο, και παρ’ όλο που το χαμηλό budget της ταινίας ψιλοφαίνεται, κυρίως από τα συνεχόμενα εσωτερικά πλάνα στο σπίτι, ο Deodato καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή αμείωτο, συγκεντρώνοντας τη δράση στις παρακμιακές τελετουργίες υπό το φόβο του ξυραφιού των Hess και Morghen.

Μην έχετε αυταπάτες. Το HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK είναι άβολο, σκοτεινό, μερικές στιγμές πολύ δύσκολο να το αντέξει κανείς λόγω της ατμόσφαιρας παρακμής, αλλά και τις καλές ερμηνείες που τονίζουν ακόμα περισσότερο την «ακάθαρτη» αίσθηση που πηγάζει από τα δρώμενα.

Δεν υπάρχουν ήρωες στο HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK, όπως και στο LAST HOUSE ON THE LEFT, δεν υπάρχουν καλοί και κακοί. Ακόμα και μετά το ντελίριο βιασμών και γενικότερης κακομεταχείρισης των πλουσιόπαιδων, ο θεατής διστάζει να ταυτιστεί μαζί τους, κυρίως γιατί στην τελική ανάλυση αυτοί τα προκάλεσαν όλα με την αλαζονεία τους.

Φαίνεται ότι ο Deodato και οι παραγωγοί το κατάλαβαν αυτό, οπότε επέλεξαν για τέλος μια εντελώς αχρείαστη, κατά τη γνώμη μου, αλλαγή της πλοκής ώστε τουλάχιστον κάπως ο θεατής να ξεχωρίσει τους καλούς από τους κακούς. Αυτό είναι για μένα και το μεγάλο μειονέκτημα της ταινίας, ότι εκεί που η βία κλιμακώνεται επικίνδυνα και δεν φαίνεται στον ορίζοντα καλό τέλος, το σενάριο γυρίζει σε συμβατική περιοχή με το να ξεκαθαρίζει και να επιβάλει στο κοινό την άποψη ότι ο Hess είναι το μοναδικό τέρας της υπόθεσης και όλοι οι άλλοι είναι καημένα παιδιά που αυτός έφερε σε αυτό το σημείο. Έχει μια λογική αυτή η προσέγγιση, αλλά από την άλλη θάβει όλο το προηγούμενο νοσηρά επιβλητικό κλίμα της ταινίας με το συμβατικότατο τέλος.

Όπως και να έχει όμως, το HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK σίγουρα δικαιολογεί την διαβόητη φήμη του, και ακόμα και με τα σημερινά στάνταρντς είναι σίγουρα μια άβολη και δυσκολοχώνευτη κινηματογραφική εμπειρία, που έχει να προσφέρει πολλές σόκιν σκηνές στο κοινό. Είναι μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της πάλης των τάξεων, αλλά και ένα δυνατό χαστούκι στο πρόσωπο της κινηματογραφικής βιομηχανίας από τον Deodato που μέχρι τότε ήξερε να προκαλεί ναι να σοκάρει.

Κατά τη γνώμη μου, το HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK είναι η τελευταία ουσιαστική δουλειά του Deodato, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε τόσο πολύ από τη λογοκρισία της εποχής (η uncut έκδοση του HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK είναι μέχρι σήμερα απαγορευμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες χώρες) όπου κατά κάποιο τρόπο παραδόθηκε στο σύστημα, γυρνώντας στις επόμενες ταινίες του σε πιο ευκολοχώνευτες (και πολύ κοινότοπες) θεματολογίες που σίγουρα «έθαψαν» μια καριέρα που μετά τα CANNIBAL HOLOCAUST και HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK θα μπορούσε να είναι πολύ πιο ουσιαστική και ιστορικά σημαντική.

Συστήνεται, με προσοχή για τους περισσότερους, αλλά με κλειστά μάτια για τους φίλους του καλού Ιταλικού exploitation και sleaze.

DVD Notes:

Το HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK δεν έχει κυκλοφορήσει σε DVD στην Ελλάδα.

Διεθνείς DVD εκδόσεις:

R1 Αμερικής (Media Blasters/ Shriek Show)
R2 Μ. Βρετανία (Vipco Vault of Horror)

Μείνετε μακριά από την Αγγλική έκδοση της Vipco, η οποία είναι κομμένη κατά περίπου 12 (!!!!) λεπτά. Η Αμερικάνικη έκδοση της Media Blasters/ Shriek Show είναι αυτή που πρέπει να αναζητήσετε. Είναι χωρίς περικοπές, αναμορφική και Widescreen και περιλαμβάνει συνεντεύξεις με τους Ruggero Deodato, David Hess και της συζύγου του, και John Morghen. Επίσης, περιέχει το trailer της ταινίας και άλλα 4 bonus trailers της Media Blasters/ Shriek Show.



Τελευταίοι 5 σχολιασμοί μελών

AllofThemWitches (Βαθμολογία: 3) στίς 25/08/2014 20:54

Και μόνο ενδυματολογικά και μουσικά να το πιάσει κανείς, πρόκειται για εξόχως διασκεδαστική προσπάθεια. Ο Ηess με τις εκφράσεις και το όλο στιλ του συμβάλλει στο κέφι τα μέγιστα. Τα κορίτσια, εκτός από πολύ ελκυστικά, έχουν έναν μυστήριο αέρα αυτοπεποίθησης πράγμα το οποίο τις ξεχωρίζει από το στερεότυπο των θυματοποιημένων γυναικών που κυριαρχούσε εκείνη την εποχή.

Θα διαφωνήσω με την κριτική ως προς την ανατροπή, προσωπικά την εκτίμησα μια που κατέστησε πιο συμπαθή τον χαρακτήρα του Hess στα μάτια μου, αναιρώντας ακόμα και την τερατώδη πρώτη του σκηνή, ενώ εκτός αυτού αποτέλεσε ευκαιρία για περισσότερο χρόνο και κοντινά του Christian Borromeo, ο οποίος ομολογουμένως μου έκλεψε την καρδιά σχεδόν από την πρώτη στιγμή.

Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, το μεγάλο ελάττωμα της ταινίας είναι η έλλειψη ρυθμού στην τελική πράξη. Ξαφνικά, ο χρόνος αρχίζει να κυλά πιο αργά αλλά λιγότερο "βασανιστικά" από πλευράς storyline, γεννώντας μια κοιλιά στο χειρότερο σημείο για κάτι τέτοιο, λίγο πριν το τέλος. Αυτός είναι και ο μόνος λόγος που δίστασα να πατήσω το 4, διότι κατά τα άλλα, ξέρω ότι πρόκειται για ταινία που θα επιδιώξω να ξαναδώ οπωσδήποτε ;)

Kroneberg (Βαθμολογία: 3) στίς 23/06/2010 13:46

Οχι κατι τρομερο,αλλα ειχε καποιες στιγμες εντασης.Παντως στο ειδος παραμενει ως σκληροτερο, το last house on the left...

agentorange (Βαθμολογία: 0) στίς 25/08/2008 18:00

ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ CANNIBBAL HOLOCAUST AYTH THN TAINIA THN EIXE ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩ.ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕ ΤΗ ΛΑΜΨΗ-ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

pflashatos (Βαθμολογία: 4) στίς 08/11/2007 09:44

Η ταινία συνδυάζει δύο πολύ αγαπημένα μου στοιχεία: το όνομα του Deodato και το concept της εισβολής σε σπίτι βολεμένων και ανύποπτων αστών. Μπορεί ο Deodato να μην καταφέρνει να ξεπερνά το peak του που πέτυχε με το Cannibal Holocaust αλλά σε σχέση με αυτά που μας προσέφερε σατ μέσα των 80's μοιάζει αριστούργημα και σαν αριστούργημα πρέπει να λαμβάνεται

rassp (Βαθμολογία: 2) στίς 28/08/2007 12:07

Σε ένα "Νύχτες Τρόμου" που παρακολούθησα και εγω, επαιξε το "HOUSE ON THE EDGE OF THE PARK". Η ταινία δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα αλλα ήταν ευχάριστη.




Σχολιάστε αυτή την ταινία.

Βαθμολογήσετε αυτή την ταινία.

Login Username:

Password:



Login with facebook Δεν είστε μέλος; Γραφτείτε εδώ!

Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
b-movies.gr rating
starstarstarstar

Gore
2
Τι σημαίνουν;

Users rating
starstarhalf starhalf starhalf starhalf starhalf starhalf starhalf starhalf starhalf star
(11 Ψήφοι)
ΨΗΦΙΣΤΕ
corner © 2006-2019 b-movies.gr - Copyright notice - User Agreement - Privacy Policycorner
Created by thanpa