b-movies.gr - horror : sci-fi : exploitation : fantasy
Home
b-mission
b-news
b-movies
b-people
b-άρθρα
b-TV
b-events
Polls
Επικοινωνία
Φιλικά sites
Links
Search
Αναζητηση για:

Στην κατηγορία:


Δείτε επίσης
BARBARIAN QUEENBARBARIAN QUEEN (1985)
AMERICA 3000AMERICA 3000 (1986)
SORCERESSSORCERESS (1982)
SHESHE (1982)
THE SISTERHOODTHE SISTERHOOD (1988)
THE SWORD AND THE SORCERERTHE SWORD AND THE SORCERER (1982)
THE BARBARIANSTHE BARBARIANS (1987)
THE WARRIOR AND THE SORCERESSTHE WARRIOR AND THE SORCERESS (1984)
PHOENIX THE WARRIORPHOENIX THE WARRIOR (1988)
DEATHSTALKERDEATHSTALKER (1983)
FLESH & BLOODFLESH & BLOOD (1985)
THE BEASTMASTERTHE BEASTMASTER (1982)
HAWK THE SLAYERHAWK THE SLAYER (1980)
THE GIRL FROM RIOTHE GIRL FROM RIO (1969)

Valid XHTML 1.0 Transitional

horror : sci-fi : exploitation : fantasy
HUNDRA (1983) (Ισπανία, ΗΠΑ)
Ελληνικός τίτλος: Hundra: Ο Θηλυκός Εκδικητής
Age Line
Κατάλληλο για άνω των 15
  HUNDRA  
Είδος: Περιπέτεια, Δράσης, Φαντασίας
Θέμα: Σπαθί, Sexploitation, Εκδίκηση, Φανταστικοί Κόσμοι, Αιρέσεις
ΣκηνοθεσίαMatt Cimber
ΗθοποιοίLaurene Landon, Cihangir Gaffari, Maria Casal, Ramiro Oliveros, Luis Lorenzo, Tamara, Victor Gans, Cristina Torres, Bettina Brenner, Maria Vico
ΣενάριοJose Truchado, John F. Goff
ΠαραγωγήJose Truchado, Edward L. Montoro, Jefferson Richard, Cihangir Gaffari
ΜουσικήEnnio Morricone
ΦωτογραφίαJohn Cabrera
ΜοντάζClaudio M. Cutry, Juan Serra
Υπάρχουν 4 σχόλια χρηστών για την ταινία
Υπόθεση:

Μετά την σφαγή της φυλής της, η ατρόμητη αμαζόνα Hundra περιπλανάται σε έναν βίαιο ανδροκρατούμενο κόσμο για να βρει τον άνδρα που θα της χαρίσει την απόγονό της.

Σχόλια:

Hundra 1Πρέπει να ομολογήσω πως νιώθω μια γενική ευφορία γράφοντας αυτό το σχόλιο για μια από τις αγαπημένες μου ταινίες ηρωϊκής φαντασίας. Ο λόγος είναι ότι μόλις πριν λίγο τελείωσα την προβολή της και συνηδειτοποίησα ότι η ταινία δεν έχει χάσει καθόλου από την γοητεία της από την τελευταία φορά που την είδα, η οποία σημειωτέον ήταν πριν πολλά χρόνια. Δεν είναι συνηθισμένο αυτό, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση, αφού οι περισσότερες ταινίες από τις οποίες έχω καλές αναμνήσεις από τα τρυφερότερα χρόνια μου φαίνονται… αλλιώς όταν τις ξαναβλέπω μετά από τόσο καιρό.

Hundra 2Όχι όμως και η εποποιϊα της θρυλικής Hundra, της γενναιότερης πολεμίστριας μιας φυλής γενναίων αμαζόνων που σε έναν στεγνά ανδροκρατούμενο κόσμο κρατούν την σημαία του γυναικείου φύλου ψηλά. Αυτός είναι και ο λόγος που γίνονται στόχος των αδίστακτων ακολούθων του Ταύρου, μιας αίρεσης που ζει και αναπνέει με την πεποίθηση ότι ο άνδρας είναι ανώτερο ον από τη γυναίκα, και η τελευταία υπάρχει μόνο για τον υπηρετεί. Η σφαγή στο χωριό της φυλής της Hundra είναι ολοκληρωτική, με μοναδική επιζών την ατρόμητη πολεμίστρια που έτυχε να βρίσκεται μακρυά κατά τη διάρκεια του συμβάντος.

Hundra 3Η Hundra ξεκινάει ένα μακρινό και περιπετειώδες ταξίδι αφενός για να ξεφύγει από τους στρατιώτες του Ταύρου που θέλου να εξοντώσουν την τελευταία επιζών της φυλής των αμαζόνων και αφετέρου για να βρει κατάλληλο αρσενικό ταίρι ώστε να διαιωνίσει την φυλή της. Η περιπλάνησή της την φέρνει σε μια πόλη όπου κυριαρχεί η αίρεση του Ταύρου και οι ακόλουθοί της, στην οποία για καλή της τύχη συναντάει το μελλοντικό ταίρι της, αλλά για να κατακτήσει την καρδιά του πρέπει πρώτα να περάσει από εκπαίδευση στο Ναό του Ταύρου ώστε να βρει την πειθήνια θηλυκότητα που απαιτείται ώστε να μπορεί να υπηρετεί τους άνδρες της πόλης. Όμως τόσο ο αρχιερέας της αίρεσης όσο και οι άπλυτοι ακόλουθοί του λογαριάζουν χωρίς να σκεφτούν το αδάμαστο βάρβαρο πνεύμα της αμαζόνας Hundra, ούτε την ακόρρεστη δίψα της για να εκδικηθεί αυτούς που εξοντώσαν τη φυλή της.

Hundra 4Η ταινία ξεκινάει σαν 100% αντιγραφή του CONAN THE BARBARIAN, κομπλέ με αφήγηση από τρίτο πρόσωπο των περιπετειών της Hundra και μια εντυπωσιακή σκηνή σφαγής της φυλής των αμαζόνων, αλλά από εκεί και μετά το HUNDRA αλλάζει τελείως ύφος και εκεί που κανείς περιμένει μια κλασική ιστορία εκδίκησης, το σενάριο τον εκπλήσσει ευχάριστα εισάγοντας αρκετό χιούμορ (επιτηδευμένο και μη) και την βασική θεματόλογια, που είναι ξεκάθαρα η αιώνια πάλη των δύο φύλων .

Hundra 5Το HUNDRA πρέπει να είναι η πρώτη καθαρά φεμινιστική ταινία ηρωϊκής φαντασίας που δεν μένει σε απλή αντιγραφή των περιπετειών του Conan, που τόσο είχαν ταράξει τα νερά και τα box office εκείνη την εποχή. Αντίθετως, ξεκινώντας από τα βασική στοιχεία της περιπέτειας του John Milius (ατρόμητη πολεμίστρια, σφαγή της φυλής της, αναζήτηση για εκδίκηση), πηγαίνει το θέαμα ένα βήμα παραπάνω κάνοντας μια ιδυοφυή υπέρβαση από το κλισσαρισμένο θεαμα αντίστοιχων ταινιών. Παρουσιάζει για πρώτη φορά το θέμα της ατρόμητης αμαζόνας πολεμίστριας στη πραγματική του βάση,  σε ένα εντυπωσιακό κοινωνικό σχόλιο σχετικά με τις διαχρονική καταπίεση των γυναικών στις ανδροκρατούμενες κοινωνίες αλλά και τις σχεσεις των δύο φύλων γενικότερα. Δεν είμαι σίγουρος αν οι σεναριογράφοι έκαναν επίτηδες αυτή την προσαρμογή στο τυπικό σεναριακό μοτίβο ηρωϊκής φαντασίας, αλλά ακόμα και κατά λάθος να έγινε, μιλάμε για πραγματικές στιγμές θείας έμπνευσης!

Hundra 6Επειδή τα πιο πάνω σχόλια μοιάζουν λίγο «βαριά», θέλω να ξεκαθαρίσω ότι το HUNDRA δεν είναι ένα ακόμα καμουφλαρισμένο κοινωνικό σχόλιο το οποίο ο sexploitation σκηνοθέτης Matt Cimber (THE WITCH WHO CAME FROM THE SEA) σερβίρει σε κάθε ευκαιρία χρσιμοποιώντας την εποχή στην οποία διαδραμματίζεται η ταινία σαν δικαιολογία. Μάλλον ακριβώς το αντίθετο! Χρησιμοποιεί σαν δικαιολογία τη θεματική της καταπίεσης των γυναικών και τη μάχη των δύο φύλων με στόχο τον απόλυτο exploitation χαβαλέ, τον οποίο και πετυχαίνει στην εντέλεια.

Hundra 7Τι να πρωτοπεί κανείς; Η ταινία πηγαίνει με φρενήρη ρυθμό από τη μια σκηνή ανθολογίας στην άλλη. Υπάρχουν κάθε είδους γραφικοί χαρακτήρες: πολύχρωμοι και κακόβουλοι νάνοι, άξεστοι  άντρες που ρεύονται δυνατά την ώρα που προσπαθούν να βιάσουν τις υπηρέτριες τους, αμφιλεγόμενης σεξουαλικότητας σαδιστές λακέδες του αρχιερέα του Ταύρου, η Hundra να προσπαθεί να ρίξει στο κρεββάτι το νέο ταίρι της υπό την απειλή μαχαιριών, πλήρεις σκηνές μεταμόρφωσης της από άξεστη βάρβαρη σε υπέρ- σέξι γυναίκα για σπίτι, ακόμα κι ένας ταύρος τον οποίο  οι γυναίκες πρέπει να προσκυνήσουν για να καταδείξουν την κατωτερότητά τους έναντι στους άντρες! Ό,τι τρελή, παλαβή και αξιαγάπητη ιδέα μπορεί να σκεφτεί κανείς υπάρχει στο σενάριο των Jose Truchado και John F. Goff και η διεκπεραιωση του Matt Cimber τις κάνει ακόμα καλύτερες!

Hundra 8Η δράση κυμμαίνεται από πραγματικά καλογυρισμένες σκηνές μάχης όπως στην αρχική σκηνή της σφαγής του χωριού των αμαζόνων, μέχρι άλλες επιτηδευμένα cheesy και αναληθοφανείς σκηνές, όπως η μαγική τελική σκηνή που οι σκλάβες του ναού του Ταύρου παίρνουν την εκδίκηση τους από τους καταπιεστές τους. Το χιούμορ και οι τρομερές ατάκες είναι παντού και είναι απόλυτα επιτυχημένες, ενώ οι όποιες κακοτοπιές στο σενάριο απλώς προσθέτουν κι άλλο στην γενικά ανάλαφρη ατμόσφαιρα χαβαλέ, που δεν χαλάει ακόμα και με τις πολλές σκηνές βίας και sexploitation που επίσης δεν έχουν σταματημό.

Hundra 9Κακά τα ψέματα, το HUNDRA δεν είναι CONAN και ο Matt Cimber δεν είναι John Millius και ούτε ποτέ προσπάθησε να πείσει το κοινό για κάτι τέτοιο. Αν κανείς θέλει να σταθεί στα προβλήματα της παραγωγής, αυτά είναι σίγουρα πολλά. Όταν όμως συνοδεύονται από την πανταχού παρούσα εκπληκτική μουσική του Ennio Morricone, τότε αναβαθμίζονται, όπως και ολόκληρη η ταινία. Χωρίς ίχνος υπερβολής, ο Ιταλός μαέστρος ξεπερνάει τον εαυτό του φτιάχνοντας ένα από τα κορυφαία soundtracks της τεράστιας καριέρας του και κάνει το αφελές θέαμα πολλές φορές να μοιάζει απόλυτα σοβαρό και σχεδόν καλλιτεχνικό.

Hundra 10Άξιο θαυμασμού είναι σίγουρα και ολόκληρο το έπος της Hundra, την οποία ενσαρκώνει η Laurene Landon που μοιάζει γεννημένη για τον ρόλο της και κάνει την Brigitte Nielsen του RED SONJA να μοιάζει με άλλο ένα ανορεξικό μοντέλο που το γύρισε στην ηθοποιία. Η Landon είναι ο βασικός πόλος έλξης της ταινίας, τόσο άγρια όσο και θυληκή, εκτελεί τα περισσότερα stunts μόνη της και φαίνεται να  διασκεδάζει το ρόλο της όσο και το κοινό της ταινίας, αν όχι περισσότερο.

Hundra 11Ξεκάθαρα, η σέξι Lucy Lawless και ο χαρακτήρας της Xena, όπως και ολόκληρη η τηλεοπτική σειρά, χρωστούν πολλά στη Hundra και στην Laurene Landon. Οι υπόλοιποι χαρακτήρες είναι απλώς συμπληρωματικοί, αν και όλοι έχουν τον χαβαλέ τους, με προσωπική μου προτίμηση να είναι ο ιερέας του ναού του Ταύρου, που δίνει ρέστα υποκριτικής ανικανότητας (με την καλή έννοια) όποτε βρίσκεται στο πλάνο. Στο γενικότερο πνεύμα της ταινίας, οι θηλυκοί χαρακτήρες  εκτός από εντυπωσιακοί εμφανισιακά έχουν και το περισσότερο ενδιαφέρον, ενώ οι αντρικοί είναι άσχημοι, αντιπαθητικοί και όχι ιδιαίτερα έξυπνοι.

Hundra 12Το HUNDRA αναγκαστικά κατατάσσεται στο υποείδος του «Σπαθιού & Μαγείας», παρόλο που  δεν υπάρχει καθόλου υπερφυσικό στοιχείο στην ταινία. Όμως μαγεία υπάρχει και είναι διάχυτη σε κάθε σκηνή μιας εκπληκτικής ταινίας που απλώς προϋποθέτει το κοινό να αφεθεί σε αυτή τη μαγεία. Κι άπαξ και το κάνει κανείς αυτό, το ταξίδι είναι εγγυημένα υπέροχο, όπως ακριβώς η αμαζόνα Hundra!

DVD Notes:

Δεν υπάρχουν γνωστές κυκλοφορίες στη χώρα μας.

Διεθνείς DVD εκδόσεις:

R0 Αμερική (Subversive Cinema)
R0 Αμερική (A.I.P. Productions)
R0 Αμερική (Mill Creek Entertainment) – Alien Invasion 50 movie pack
R0 Μ. Βρετανία (Black Horse Entertainment)
R2 Γερμανία (M.I.B.)

Η μόνη έκδοση με την Unrated εκδοχή της ταινίας είναι αυτή της Surversive Cinema, που κερδίζει με άνεση όλες τις υπόλοιπες αφού έχει πολλά extras και αναμορφική μεταφορά, ενώ οι πρώτες κόπιες περιελαμβαναν bonus CD με το soundtrack Ennio Morricone. Από τις υπόλοιπες εκδόσεις, οι R0 έχουν μικροπερικοπές και 4:3 Fullscreen μεταφορά, ενώ η Γερμανική έχει περικοπές τουλάχιστον 13 λεπτών και είναι με διαφορά η χειρότερη.



Τελευταίοι 5 σχολιασμοί μελών

veriaris (Βαθμολογία: 3) στίς 10/09/2013 18:02

Μιας και δεν το θυμομουν καλα, καθισα και το ξαναειδα... Λοιπον δεν ξερω απο που να αρχισω...! Η ταινια ξεκιναει εντελως τυχαια οπως το Κοναν, με αφηγητη και σκηνη σφαγης ομολογουμενως πολυ καλη! Στη συνεχεια επιστρεφει η Χαντρα και οι κακοι την παιρνουν στο κυνηγι... ωσπου τελικα τους ξεπαστρευει εναν-εναν... τελεία(.) Και βαζω τελεία γιατι μεχρι εδω μου αρεσε πραγματικα η ταινια. Την τελευταια φορα που την ειδα (πριν πολλα πολλα χρονια) πιστευα πως απο εδω και περα θα συνεχιστει περιπου σαν το Κοναν, παλιομοδιτικα, και θα μου αρκουσε (αλλοι ειναι μακαροναδες, εχω ειμαι παλιομοδιτης τι να κανουμε)! Επεσα ομως λιγακι (συγκρατω τα γελια μου) εξω, μιας και η ταινια αλλαζει τελειως κλιμα. Οχι οτι γινεται κακη, αλλα εχω θα την προτιμουσα αλλιως. Εχει παντως τις στιγμες της, με αγαπημενη μου σκηνη το καρφωμα με τα μαχαιρια του εκλεκτου για πατερα του παιδιου της και θεραπευτη απο την Χαντρα στην πορτα! Οι υπολοιποι ανδρικοι χαρακτηρες ειναι τραγικοι (με την καλη εννοια) με αποκορυφωμα τον μεγαλο ιερεα, που σιγουρα ειναι προγονος του Κωνσταντινου Κατακουζινου, μιας και εχει ενα θεμα με την καθαριοτητα πλενοντας συνεχως τα χερια του (με νερο δεν υπηρχε το μπεταντιν)... τελεία. Αυτα τα ολιγα ειχα να πω! Υ.Γ. 1: (ψεμματα, δεν τελειωσα ακομα) Τελικα το μουσικο θεμα στο Red Sonja ειναι λιγο παραλλαγμενο σε σχεση με αυτο εδω (εδω θα ταιριαζε και το ¨βαλε Χαντρα θαλασσια¨ του Βαλαντη)! Υ.Γ. 2: Ενας απο τους αρχηγους ειναι ο Eduardo Fajardo, ο κακος απο το οριτζιναλ Τζανγκο με τον Φρανκο Νερο! Υ.Γ. 32.569: ...ειμαι ο -VERIARIS- και μολις τελειωσα!

Squirmy (Βαθμολογία: 3) στίς 31/08/2013 13:10

Κούκλα η Laurene Landon όπως επίσης και σε πανομοιότυπο ρόλο λίγα χρόνια μετά, στο αγαπημένο AMERICA 3000. Που υποδυόταν την Vena, Βασίλισσα των Αμαζόνων..

bmovies.gr (Βαθμολογία: ) στίς 30/08/2013 17:13

Έτσι είναι φίλε veriaris. Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς το ίδιο soundtrack, αλλά πάντως μοιάζουν απίστευτα

veriaris (Βαθμολογία: 3) στίς 30/08/2013 15:05

Καλη ταινια, ωραια η Λαντον και η μουσικη η οποια ξαναχρησιμοποιηθηκε στο ΡΕΝΤ ΣΟΝΙΑ/ΚΑΛΙΝΤΟΡ Ο ΜΟΝΟΜΑΧΟΣ... αν δεν κανω λαθος...




Σχολιάστε αυτή την ταινία.

Βαθμολογήσετε αυτή την ταινία.

Login Username:

Password:



Login with facebook Δεν είστε μέλος; Γραφτείτε εδώ!

Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
b-movies.gr rating
starstarstarstar

Gore
3
Τι σημαίνουν;

Users rating
starstarstar
(2 Ψήφοι)
ΨΗΦΙΣΤΕ
corner © 2006-2018 b-movies.gr - Copyright notice - User Agreement - Privacy Policycorner
Created by thanpa