b-movies.gr - horror : sci-fi : exploitation : fantasy
Home
b-mission
b-news
b-movies
b-people
b-άρθρα
b-TV
b-events
Polls
Επικοινωνία
Φιλικά sites
Links
Search
Αναζητηση για:

Στην κατηγορία:


Δείτε επίσης
ROBOT NINJAROBOT NINJA (1989)
THE EXTERMINATORTHE EXTERMINATOR (1980)
COMBAT SHOCKCOMBAT SHOCK (1986)
SWITCHBLADE SISTERSSWITCHBLADE SISTERS (1975)
SURVIVAL ZONESURVIVAL ZONE (1983)
ESCAPE FROM THE BRONXESCAPE FROM THE BRONX (1983)
EXTERMINATOR 2EXTERMINATOR 2 (1984)
THE AFTERMATHTHE AFTERMATH (1982)
KING OF THE ANTSKING OF THE ANTS (2003)
COFFYCOFFY (1973)
THE PUNISHERTHE PUNISHER (1989)
MS. 45MS. 45 (1981)
THE BIG RACKETTHE BIG RACKET (1976)
ESCAPE FROM DEATH ROWESCAPE FROM DEATH ROW (1973)
STREET LAWSTREET LAW (1974)
CUT AND RUNCUT AND RUN (1985)
BRONX WARRIORSBRONX WARRIORS (1982)
MOTOR PSYCHOMOTOR PSYCHO (1965)
CONTRABANDCONTRABAND (1980)
MR. MAJESTYKMR. MAJESTYK (1974)
ONE MAN JURYONE MAN JURY (1978)

Valid XHTML 1.0 Transitional

horror : sci-fi : exploitation : fantasy
DEADBEAT AT DAWN (1988) (ΗΠΑ)
Age Line
Κατάλληλο για άνω των 18
  DEADBEAT AT DAWN  
Είδος: Δράσης, Περιπέτεια, Θρίλερ
Θέμα: Συμμορίες, Εκδίκηση, Gore
ΣκηνοθεσίαJim Van Bebber
ΗθοποιοίJim Van Bebber, Paul Harper, Megan Murphy, Ric Walker, Marc Pitman
ΣενάριοJim Van Bebber
ΠαραγωγήMike King
ΜουσικήNed Folkerth, Mike Pierry
ΦωτογραφίαMike King
ΜοντάζJim Van Bebber
Υπάρχουν 3 σχόλια χρηστών για την ταινία
Υπόθεση:

Η γυναίκα ενός συμμορίτη δολοφονείται από μέλη αντίπαλης συμμορίας και αυτός ορκίζεται εκδίκηση.

Σχόλια:

Μην με παρεξηγήσετε, γουστάρω ανεξάρτητες παραγωγές που κόστισαν 1000 δολάρια, όπως και ο κάθε μέσος φίλος του cult σινεμά, αλλά η συγκεκριμένη ταινιούλα του Jim Van Bebber μου έμοιασε αρκετά επιτηδευμένη, στην κλασσική συνταγή νέων δημιουργών που δεν έχουν και τόσο πολύ ταλέντο, αλλά θέλουν να τσεπώσουν μπαμ- μπαμ.

Η συνταγή είναι απλή. Βάλε μέσα στην ταινία όση περισσότερη βία, δυσάρεστες καταστάσεις και αντικοινωνική συμπεριφορά μπορείς, και έτσι θα καλυφθούν οι χτυπητές ατέλειες της παραγωγής σε budget, φαντασία και τελικά ταλέντο. Τι διάβολο, θα σκέφτηκε ο σκηνοθέτης; Το ίδιο δεν έκανε και ο Sam Raimi με το THE EVIL DEAD ή ο Roger Michael Watkins με το THE LAST HOUSE ON DEAD END STREET και τελικά καθιερώθηκαν στο cult στερέωμα;

Ναι, αλλά με μια μικρή διαφορά. Τόσο το THE EVIL DEAD όσο και το THE LAST HOUSE ON DEAD END STREET ήταν άκρως πρωτοποριακά την εποχή που κυκλοφόρησαν, κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να πει κανείς για την απόλυτα διασκεδαστική, αλλά άκρως κλισσαρισμένη και προβλέψιμη ιστορία εκδίκησης που βλέπουμε στο DEADBEAT AT DAWN.

Ο κεντρικός ήρωας είναι ο Goose, ακριβώς αυτό που θα έλεγαν οι Αμερικανοί "Poor White Trash", χωρίς ελπίδα για το μέλλον και χωρίς ιδιαίτερη εξυπνάδα, και συν όλα τα’ άλλα πρεζόνι και αδίστακτος φονιάς. Ο δικός μας, που ερμηνεύει με πάθος ο σκηνοθέτης Jim Van Bebber,  είναι μαχητής του δρόμου που όταν γνωρίζει την κατάλληλη γυναίκα αποφασίζει να τα παρατήσει και να έρθει στο σωστό δρόμο. Έλα, όμως, που οι αντίπαλοι του δεν τον αφήνουν, γιατί σε ανύποπτο χρόνο καθαρίζουν την αγαπημένη του, φυσικά με τον πιο βίαιο και φρικτό τρόπο που μπορούσε να φανταστεί ο Jim Van Bebber όταν έγραφε το σενάριο.

Ο Goose τρελαίνεται μόλις αντικρίζει τα ματωμένα υπολείμματα της πρώην γυναίκας του και ορκίζεται να πάρει εκδίκηση. Πριν απ’ αυτό, όμως, αρχίζει τις βόλτες στα αφιλόξενα σοκάκια της πόλης φωνάζοντας σπιρτόζικες ατάκες όπως «MOTHERFUCKEEERRRSSS!» και «I Hate People!», μαστουρώνει με ηρωίνη και μετά πηγαίνει στο «σπίτι» του πατέρα του, που επίσης είναι πρεζόνι, χαμένος στον κόσμο του. Εκεί παίρνει τη δόση του από ακόμα περισσότερη μιζέρια και μαυρίλα, μιας και ο σεβαστός πατέρας το μόνο που θέλει είναι το χρήμα που έχει στην τσέπη του ο Goose για να το ρίξει όλο στην αρρώστιά του. Έτσι, ο ήρωάς μας φεύγει απογοητευμένος, έχοντας προς στιγμή ξεχάσει τη δίψα του για εκδίκηση.

Όμως, η τύχη τον φέρνει ξανά στην παλιά του συμμορία, που τώρα διευθύνει άλλος στη θέση του Goose, που μάλιστα έχει συμπράξει με τους τύπους της αντίπαλης συμμορίας που κατακρεούργησαν την γυναίκα του. Έτσι, ο δρόμος για εκδίκηση ανοίγει διάπλατα.

Προσωπικά, πέρα από την πάααρα πολύ επιτηδευμένη συνάντηση του ήρωα με τον πατέρα του, που απλά τονίζει το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται ο ήρωας και το πόσο του κόστισε ο χαμός του αγαπημένου του προσώπου, στοιχεία απαραίτητα για την θεμελίωση της επερχόμενης εκδίκησης, βρήκα το συγκεκριμένο κομμάτι του DEADBEAT AT DAWN λίγο ανεπαρκές και με πολλές τρύπες στην πλοκή.

Αυτό όμως δε μειώνει καθόλου το φινάλε, που πραγματικά είναι ένας καταιγισμός δράσης, βίας και gore όπως έχουμε δει σε ελάχιστες ταινίες και βέβαια είναι όλα τα λεφτά της ταινίας. Πριν απ’ αυτό, κάποια ψυχεδελικά πλάνα που θέλουν να τονίσουν την διαταραγμένη ψυχοσύνθεση του ήρωα με χρήση έγχρωμων strobe προβολέων και ακαθόριστων χρωμάτων δεν συγκινούν και πολύ, ενώ η όλη ατμόσφαιρα αποσύνθεσης και παρακμής ναι μεν λειτουργεί αρκετά καλά, αλλά μειώνεται από τις cheesy και ερασιτεχνικές ερμηνείες σχεδόν όλων των πρωταγωνιστών.

Πάντως το όραμα του Jim Van Bebber είναι διάχυτο καθ’ όλη τη διάρκεια της ταινίας και αυτό πρέπει κανείς να του το αναγνωρίσει. Θέλετε η έλλειψη εμπειρίας του την εποχή, θέλετε λιγάκι η έλλειψη ταλέντου και πρωτοτυπίας δεν τον βοήθησαν να δώσει 100% αυτό που είχε στο μυαλό του.

Σε κάθε περίπτωση οι fans των b-movies και των πολύ βίαιων περιπετειών δράσης δύσκολα θα απογοητευθούν και σίγουρα θα ψάξουν τα καλά σημεία σ’ αυτή την ταινία που προσωπικά μου θύμισε πάρα πολύ μια άλλη ανεξάρτητη Αμερικάνικη ταινία που βγήκε περίπου την ίδια εποχή, το COMBAT SHOCK από την Troma. Το κλίμα και στις δύο ταινίες είναι σχεδόν ταυτόσημο, κατάμαυρο, sleazy και απαισιόδοξο. Και παρόλο που το θέμα τους είναι αρκετά διαφορετικό, πρέπει να είναι κανείς τυφλός για να μην εντοπίσει αμέσως τα κοινά στοιχεία των ηρώων και στις δύο ταινίες.

Αρκετά ψυχαγωγικό, βίαιο και αιματηρό, με ένα φινάλε που βγάζει φωτιές, αλλά σε κάθε περίπτωση υπερεκτιμημένο από την cult κοινότητα, ιδίως στην Αμερική.

DVD Notes:

Το DEADBEAT AT DAWN δεν έχει κυκλοφορήσει σε DVD στη χώρα μας.

Διεθνείς DVD εκδόσεις:

R0 Αμερική (Synapse)
R0 Ολλανδία (Japan Shock)

Και οι δύο εκδόσεις είναι χωρίς περικοπές και περιέχουν τα ίδια extras (ηχητικό σχολιασμό, ταινίες μικρού μήκους κλπ)



Τελευταίοι 5 σχολιασμοί μελών

SFreud (Βαθμολογία: ) στίς 19/04/2014 17:59

Ο Jim Van Bebber είναι θεός, από τους καλύτερους underground σκηνοθέτες στην Αμερική, με τεράστια cult φήμη. Το συγκεκριμένο δεν έχει τύχει να το δω, αλλά το ''Manson's Family'' είναι για εμένα η καλύτερη ταινία τρόμου της περασμένης δεκαετίας. Όσοι δεν τον ξέρετε δείτε το ''Diary of a deadbeat'' του Victor Bonacore, ένα ερασιτεχνικό ντοκυμαντέρ βασισμένο στην ζωή και τις ταινίες του (μην το ψάξετε imdb, δεν υπάρχει καν εκεί, μόνο κάνα youtube αν το βρείτε).

spiros13 (Βαθμολογία: 3) στίς 07/03/2013 16:03

χωρις να φτανει to combat shock τη θεωρω αρκετα χαβαλεδιαρικη και ψυχαγωγικη.Μην ξεχναμε οτι ειναι απο τις τελευταιες του ειδους μιας και τα 90's δεν προσφεροντουσαν για τετοια παρακμη. Ετσι κι αλλιως η περιβοητη 42nd street μετα το 92-93 αλλαξε και ολα κλεισανε.

Kroneberg (Βαθμολογία: 3) στίς 29/08/2012 17:48

Παρά τον χαμηλό προϋπολογισμό της, η ταινία έχει κάτι που δε κρατάει μέχρι το τέλος, ενώ και οι σκηνές ξύλου είναι καλογυρισμένες...




Σχολιάστε αυτή την ταινία.

Βαθμολογήσετε αυτή την ταινία.

Login Username:

Password:



Login with facebook Δεν είστε μέλος; Γραφτείτε εδώ!

Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
b-movies.gr rating
starstarstar

Gore
5
Τι σημαίνουν;

Users rating
starstarstar
(2 Ψήφοι)
ΨΗΦΙΣΤΕ
corner © 2006-2024 b-movies.gr - Copyright notice - User Agreement - Privacy Policycorner
Created by thanpa